На допомогу вчителю










                                     ***

Пам'ятку щодо ведення класного журналу  можна скачати тут 

                                     ***



ВИДИ І ОБСЯГ ПЕРЕВІРНИХ РОБІТ У 3 КЛАСІ

Предмет
І  семестр
ІІ  семестр
Вид перевірки
інформація
Вид перевірки
інформація
Українська мова
(мова навчання)
Аудіювання
Винести на початок семестру; текст, час звучання 2-3 хв., орієнтовно 220-300 слів,
 6 запитань з трьома варіантами відповідей.
За правильну відповідь – 2 бали
Аудіювання
Винести на початок семестру; текст, час звучання 2-3 хв., орієнтовно 220-300 слів,
6 запитань з трьома варіантами відповідей.
За правильну відповідь – 2 бали
Діалог
Винести на початок семестру;  4-5 реплік
Усний твір
(монологічне мовлення)
Текст-опис, розповідь або міркування, ставиться одна оцінка - за зміст. Обсяг тексту – 60 слів.
Письмовий переказ
в кінці навчального року
Текст розповідного змісту, 50-70 слів, за кол-но складеним планом (у зошиті - дві оцінки: за зміст і грамотність, у журналі - одна: за зміст).
Перевірка мовних  знань
(не менше 2)
 8 завдань: 4-закриті завдання з трьома варіантами відповіді (по1 балу), 4- відкриті, без опори на відповідь (по 2 бали). За граматичні та пунктуаційні помилки – 1 б.
Перевірка мовних знань
(не менше  2)
 8 завдань: 4-закриті завдання з трьома варіантами відповіді (по 1 балу), 4- відкриті, без опори на відповідь (по 2 бали)За граматичні та пунктуаційні помилки – 1 б.
Диктант(2)
 50-70 слів.
Диктант ( 2 )
50-70 слів.
Списування 1 (наприкінці семестру)
50-70 слів, шв. письма 26 – 35зн./хв ( у журналі дві оцінки: за грамотність та каліграфію).
Списування 1
50-70 слів, 26 – 35зн./хв( у журналі дві оцінки: за грамотність та каліграфію).
Автоматизовані навички
15 словникових слів
Автоматизовані навички
15 словникових слів
Літературнечитання
Читання вголос
65 - 70 сл./хв.
Читання вголос
75 - 80  сл./хв.
Письмова самостійна робота (розуміння прочитаного)
Обсяг тексту 250-300 слів, 9 завдань різного типу
(5/3/1) Не оцінюється в балах (навчальний характер, з допомогою вчителя)
Письмова контрольна робота (розуміння прочитаного)
Текст обсягом 300-350 слів, 10 завдань різного типу (5/4/1) Оцінювання 1/2/3 бали відповідно за кожну відповідь
Читання мовчки (поточний
і семестровий контроль)
85 - 100 сл/хв. (12 запитань з трьома варіантами відповідей).
Читання мовчки (поточний і семестровий контроль)
95 - 110 сл/хв.  (12 запитань з трьома варіантами відповідей).
Вірші
7 -8 ( за рік).
Прислів’я
5 – 6( за рік).
Природознавство
Контрольна робота (не менше 2)
Завдання різного рівня складності (15-20 хв)
Контрольна робота (не менше 2)
Завдання різного рівня складності (15-20 хв.)
Практичні завдання
4 за рік
Міні-проект
1 за рік
Дослідницький практикум
6 за рік
Творчий проект
1 за рік
Практична робота
5 за рік
Екскурсія
1 за рік
Демонстрації
1 за рік
Запитання до природи
4 за рік
Демонстраційний дослід
1 за рік






    Я у світі
Тематична перевірка (2)
Тестові і текстові завдання
Тематична перевірка (2)
Тестові і текстові завдання


Практична робота
3 за рік
Математика

Контрольна робота( 4 )
Тривалістю до 35 хв. 16 матем. операцій
Контрольна робота( 5)
Тривалістю до 35 хв. 16 матем. операцій
Автоматизовані навички
В кінці семестру,  12 прикладів/3 хв.
Автоматизовані навички
В кінці  року,12 прикладів/3 хв.
Основи здоровя
Практична робота
За програмою
Практична робота
За програмою
Проект
За програмою - 1



ВИДИ І ОБСЯГ ПЕРЕВІРНИХ РОБІТ У 2 КЛАСІ ( за новою програмою)
Предмет
І  семестр
ІІ  семестр
Вид перевірки
Інформація
Вид перевірки
інформація
Українська мова(мова навчання)
Аудіювання
Винести на початок семестру, текст обсягом
120-200 слів, 4 запитання з двома варіантами відповіді, 3б. за кожну правильну відповідь
Аудіювання
Винести на початок семестру, текст обсягом
120-200 слів, 4 запитання з двома варіантами відповіді, 3б. за правильну відповідь
Діалог
Винести на початок семестру; 3 - 4 репліки
Усний переказ
Винести на початок семестру,текст обсягом 40 -50 слів, з опорою на допоміжні  мат-ли, ставиться одна оцінка - за зміст
Перевірка мовних
 знань( 2 )
 5 завдань(3 завдання з трьома варіантами відповіді, 2 завдання без опори на відповідь)
Перевірка мовних знань( 2 )
5 завдань(3 завдання з трьома варіантами відповіді, 2 завдання без опори на відповідь)
Диктант ( 1 )
30-50 слів
Диктант ( 2 )
 30-50 слів
Списування(1)
30-50 слів слів,16-25зн./хв. ( у журналі дві оцінки: за грамотність та каліграфію).


Списування(1)
30-50 слів слів, 16-25зн./хв. ( у журналі дві оцінки: за грамотність та каліграфію).
Автоматизовані навички
15 словникових. слів
Автоматизовані навички
15 словникових. слів
Літературне читання
Читання вголос
35 – 45 сл/хв
Читання вголос
50 - 60 сл/хв.
Вірші
6 – 7 за рік
Вірші
6 – 7 за рік


Підсумкова контр.роб.
Комбінована з тестами
Російська мова (друга мова)
Аудіювання
120-150 сл.,винести на початок семестру, 4 запитання з відповіддю «так», «ні»; час звучання – 0.5 -1 хв.
Аудіювання
Винести на початок семестру, 4 запитання з відповіддю «так», «ні»; час звучання – 0.5 -1 хв.
Діалог
Винести на початок семестру, 3 - 4 репліки
Усний переказ
Винести на початок семестру, 40-50 слів; час звучання тексту-2-3 хв.


Читання вголос
35-45 сл./хв


Списування(1)
40 – 45 сл; швидкість письма не враховується
Математика
Контрольна робота( 4 )
 тривалістю до 20хв, не більше 14 матем.дій
Контрольна робота( 4 )
 тривалістю до 30хв, не більше 14 матем.дій
Автоматизовані навички
2 раза/сем,  12 прикладів/3 хв, таблиці додавання і віднімання в межах 20
Автоматизовані навички
2 раза/сем,  12 прикладів/3 хв,, табличне множення і ділення на 2, 3, 4, 5
Природо-
знавство
За програмою
Екскурсії – 4 за рік
Міні-проекти – 6 на рік
Демонстрації – 3 за рік, демонстрування – 3 за рік
Дослідницький практикум – 5 за рік
Практична робота – 4 за рік

Творче завдання – 4 за рік
Контрольна робота із завдань різного рівня складності( після вивченої теми або кількох тем)
Основи здоровя
Практична робота (7)

Практична робота ( 7)


                                     ***



                                     ***

                   Характеристика учня:


ОРІЄНТОВАНА СХЕМА ПСИХОЛОГО - ПЕДАГОГІЧНОЇ ХАРАКТЕРИСТИКИ  НА УЧНЯ 1 - 2 КЛАСУ
1. ПЕДАГОГІЧНА (НАВЧАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ):
-   звукова культура мовлення (чисте мовлення, наявність мовних вад);
-   уміння (не уміння) відповідати на запитання , висловлювати вільно свої думки;
-   великий (малий, слабий, бідний) словниковий запас;
-   уміння читати (плавно цілими словами, складами, букво-складовим методом тощо),
читає норму слів, більше або менше норми слів, розуміння прочитаного (на який рівень читає);
-   математичні навички, уміння (наявність умінь лічби, засвоєння таблиць додавання,
віднімання, множення ділення, засвоєння понять: "більше", "менше", "більше на, в...",
"менше на, в ...", справа, зліва, малий, великий, багато, мало тощо) (на який рівень засвоїв школяр навчальну програму з математики);
-   навички письма (дотримання графічних навичок, параметрів, культури письма та
оформлення письмових робіт тощо) (на який рівень списує, пише під диктовку);
-   загальна обізнаність та набуття певних навиків, умінь з предметів художньо-естетичне
циклу;
-   загальний висновок про засвоєння чи незасвоєння навчального матеріалу за перший клас (завдання на літо чи навчання  в наступному класі за індивідуальною програмою).
2.ПСИХОЛОГІЧНА (ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА):
-   сприймання (диференційоване, індивідуальне, планомірне);
-   уява (розвинена, недорозвинена, відсутня);
-   спостережливість (наявна, часткова або відсутня);
-   уміння орієнтуватись у просторі й часі;
-   наявність наочно-образного мислення (розвинене, слаборозвинене, відсутнє, уміння
виділяти суттєве в явищах навколишнього середовища, уміння порівнювати їх, бачити
їхню подібність і відмінність тощо);
-   розвинена або слаборозвинена, недорозвинена дрібна моторика;
-   наявність абстрактно-логічного мислення (здатність розуміти символи, формулювати
запитання, самостійно розмірковувати, знаходити причини явищ, шукати варіанти
розв'язків, робити висновки тощо).
З.МОТИВАІИЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ:
-   вираженість пізнавальних інтересів;
-   засвоєння ролі школяра (бажання ходити до школи), прийняття системи вимог, які
ставлять школа, вчитель, дотримування правил для учня.
4.ЕМОЦІЙНО-ВОЛЬОВІ ЯКОСТІ:
-   уміння (невміння) керувати своєю поведінкою;
-   збереження працездатності протягом уроку;
-   емоційна стійкість (регуляція емоцій);
-   довільна регуляція уваги(уміння сконцентрувати її, стійкість, переключення);
-   вміння (невміння) стримувати свої емоції(вислухати зауваження, співрозмовника,
вчителя, не перебивати під час розмови тощо);
-   вміння продовжити дію, докладаючи до цього вольові зусилля.
5.КОМУНІКАТИВНІСТЬ:
-   бажання (відсутність бажання) спілкуватися з дорослими та дітьми;
-   уміння встановлювати контакти з учителем, однолітками;
-   уміння увійти в дитячий колектив і знайти своє в ньому місце;
-   збереження відчуття дистанції;
-   уміння виконувати роботу разом з однокласниками;
-   уміння підтримувати рівноправні стосунки з однолітками (наявність лідерства).
6.ФІЗИЧНИЙ СТАН, ЙОГО ЗДОРОВ׳Я: фізична готовність, уміння та навики з основ здоров׳я та фізичної культури, осанка, зір, періодичність захворювання тощо.



Психолого-педагогічна характеристика особистості школяра
4  класу (за бажанням)
1. Загальні відомості про школяра:
а) прізвище, ім’я, вік;
б) склад сім’ї .
2.Ставлення учня до навчання, навчальних предметів, його інтерес, здібності, риси характеру (теперамент) і інші особливості, які проявляються у навчальній роботі.
– Успішність за останні два роки з різних загальноосвітніх з основних предметів (українська мова, читання, математика).
– Погляди на значення навчальної діяльності (вважає її обов'язковою, державно важливою справою: вчиться добросовісно, акуратно виконує уроки ,вчиться із захопленням ,вчиться тому що заставляють, і т.д.).                                                                                                                 – Загальний інтелектуальний розвиток і інтереси (описати загальний кругозір і інші ознаки розумового
розвитку: перерахувати всі інтереси, хоббі; вказати чи любить читати, що читає.
– Здібності до навчальної роботи (швидкість і точність сприймання матеріалу, кмітливість, самостійність суджень і висновків, швидкість і міцність запам'ятовування, стійкість уваги, образність, виразність, грамотність усної і письмової мови і т.п.). 
3. Спеціальні здібності (до музики, малювання, співів, поезії, до певного виду праці, до спорту вказати вид спорту).
–  Стараність в навчальній роботі (чи є звичка до тривалої навчальної роботи, пунктуальність у виконанні уроків, акуратність у веденні зошитів і т.д.).
– Організованість в навчальній діяльності (чи є звичка щоденно готувати уроки, планувати час, виконувати все в призначений строк і т.п.).
– Дисциплінованість на уроках.
– Інтерес до знань (намагається знати більше ніж передбечено підручниками, вчиться з інтересом, без інтересу, нехотячи і т.д. відмітити з яких предметів особливо).
– Навчальні уміння (працювати з підручноком, складати план, конспект, раціонально організовувати заучування, знаходити додаткову література і т.д.).
– Задоволеність у навчанні.
– Відгуки вчителів про ставлення учня до навчальної роботи з фізичної культури, іноземної мови, музики (якщо викладають спеціалісти) .
4. Фізичний стан школяра, його здоров׳я. Ставлення до уроків фізичної культури; інтереси, здібності, риси характеру і інші особливості особистості, які проявляються на цих заняттях,  результати тесту (біг, стрибки, підтягування, човниковий біг, витривалість, гнучкість).
5. Психологічна характеристика: темперамент школяра, переважає сприймання (наочне, словесне, диференційоване, індивідуальне тощо); уява (розвинена, недорозвинена, відсутня); спостережливість (наявна, часткова, відсутня); уміння орієнтуватись у просторі; мислення (наочно-образне, абстрактно-логічне).
6. Емоційно - вольові якості: працелюбність, організованість, старанність і дисциплінованість в процесі занять; уміння керувати своєю поведінкою; вміння або (невміння) стримувати свої емоції; реакція на зауваження вчителя, вислуховує чи перебиває співрозмовника, уміння проявляти в навчальних справах цілеспрямованість, наполеглевість, витримку, ініціативність, самовладання і ін.
7. Гігієнічні уміння: охайність, зачіска (стрижка), слідкує за своєю зовнішністю, миє руки.

8. Комунікативність: спілкування з дорослими, контакт з однолітками, вчителями, меншими і старшими за віком, стосунки з однолітками (лідер чи виконавець), навики роботи в групі, відповідальність за виконувану роботу.



Немає коментарів:

Дописати коментар