***
Пам'ятку щодо ведення класного журналу можна скачати тут
***
Предмет
|
І семестр
|
ІІ семестр
|
||
Вид перевірки
|
інформація
|
Вид перевірки
|
інформація
|
|
Українська мова
(мова навчання)
|
Аудіювання
|
Винести на початок семестру; текст, час звучання 2-3
хв., орієнтовно 220-300 слів,
6 запитань з
трьома варіантами відповідей.
За правильну відповідь – 2 бали
|
Аудіювання
|
Винести на початок семестру; текст, час звучання 2-3
хв., орієнтовно 220-300 слів,
6 запитань з трьома варіантами відповідей.
За правильну відповідь – 2 бали
|
Діалог
|
Винести на початок семестру; 4-5 реплік
|
Усний твір
(монологічне мовлення)
|
Текст-опис, розповідь або міркування, ставиться одна
оцінка - за зміст. Обсяг тексту – 60 слів.
|
|
Письмовий переказ
в кінці навчального року
|
Текст розповідного змісту, 50-70 слів, за кол-но
складеним планом (у зошиті - дві оцінки: за зміст і грамотність, у журналі -
одна: за зміст).
|
|||
Перевірка мовних
знань
(не менше 2)
|
8 завдань:
4-закриті завдання з трьома варіантами відповіді (по1 балу), 4- відкриті, без
опори на відповідь (по 2 бали). За граматичні та пунктуаційні помилки – 1 б.
|
Перевірка мовних знань
(не менше 2)
|
8 завдань:
4-закриті завдання з трьома варіантами відповіді (по 1 балу), 4- відкриті, без
опори на відповідь (по 2 бали)За граматичні та пунктуаційні помилки – 1 б.
|
|
Диктант(2)
|
50-70 слів.
|
Диктант ( 2 )
|
50-70 слів.
|
|
Списування 1 (наприкінці семестру)
|
50-70 слів, шв. письма 26 – 35зн./хв ( у журналі дві
оцінки: за грамотність та каліграфію).
|
Списування 1
|
50-70 слів, 26 – 35зн./хв( у журналі дві оцінки: за
грамотність та каліграфію).
|
|
Автоматизовані навички
|
15 словникових слів
|
Автоматизовані навички
|
15 словникових слів
|
|
Літературнечитання
|
Читання вголос
|
65
- 70 сл./хв.
|
Читання вголос
|
75 - 80 сл./хв.
|
Письмова самостійна
робота (розуміння прочитаного)
|
Обсяг тексту 250-300 слів, 9 завдань різного типу
(5/3/1) Не оцінюється в балах (навчальний характер, з
допомогою вчителя)
|
Письмова контрольна
робота (розуміння прочитаного)
|
Текст обсягом 300-350 слів, 10 завдань різного типу
(5/4/1) Оцінювання 1/2/3 бали відповідно за кожну відповідь
|
|
Читання мовчки (поточний
і семестровий контроль)
|
85 - 100 сл/хв. (12 запитань з трьома варіантами відповідей).
|
Читання мовчки (поточний і семестровий контроль)
|
95 - 110 сл/хв.
(12 запитань з трьома варіантами відповідей).
|
|
Вірші
|
7 -8 ( за рік).
|
Прислів’я
|
5 – 6( за рік).
|
|
Природознавство
|
Контрольна робота (не менше 2)
|
Завдання різного рівня складності (15-20 хв)
|
Контрольна робота (не менше 2)
|
Завдання різного рівня складності (15-20 хв.)
|
Практичні завдання
|
4 за рік
|
Міні-проект
|
1 за рік
|
|
Дослідницький практикум
|
6 за рік
|
Творчий
проект
|
1 за рік
|
|
Практична робота
|
5 за рік
|
Екскурсія
|
1 за рік
|
|
Демонстрації
|
1 за рік
|
Запитання
до природи
|
4 за рік
|
|
Демонстраційний
дослід
|
1 за рік
|
|||
Я у світі
|
Тематична перевірка (2)
|
Тестові і текстові завдання
|
Тематична перевірка (2)
|
Тестові і текстові завдання
|
Практична робота
|
3 за рік
|
|||
Математика
|
Контрольна робота( 4 )
|
Тривалістю до 35 хв. 16 матем. операцій
|
Контрольна робота( 5)
|
Тривалістю до 35 хв. 16 матем. операцій
|
Автоматизовані навички
|
В кінці семестру,
12 прикладів/3 хв.
|
Автоматизовані навички
|
В кінці року,12
прикладів/3 хв.
|
|
Основи здоров’я
|
Практична робота
|
За програмою
|
Практична робота
|
За програмою
|
Проект
|
За програмою - 1
|
ВИДИ І ОБСЯГ
ПЕРЕВІРНИХ РОБІТ У 2 КЛАСІ ( за новою програмою)
***
***
Характеристика учня:
***
Характеристика учня:
ОРІЄНТОВАНА СХЕМА ПСИХОЛОГО - ПЕДАГОГІЧНОЇ
ХАРАКТЕРИСТИКИ НА УЧНЯ 1 - 2 КЛАСУ
1. ПЕДАГОГІЧНА
(НАВЧАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ):
- звукова культура
мовлення (чисте мовлення, наявність мовних вад);
- уміння (не уміння)
відповідати на запитання , висловлювати вільно свої думки;
- великий (малий,
слабий, бідний) словниковий запас;
- уміння читати (плавно цілими словами, складами, букво-складовим методом
тощо),
читає норму слів, більше або менше норми слів, розуміння прочитаного (на який рівень читає);
читає норму слів, більше або менше норми слів, розуміння прочитаного (на який рівень читає);
- математичні навички,
уміння (наявність умінь лічби, засвоєння таблиць додавання,
віднімання, множення ділення, засвоєння понять: "більше", "менше", "більше на, в...",
"менше на, в ...", справа, зліва, малий, великий, багато, мало тощо) (на який рівень засвоїв школяр навчальну програму з математики);
віднімання, множення ділення, засвоєння понять: "більше", "менше", "більше на, в...",
"менше на, в ...", справа, зліва, малий, великий, багато, мало тощо) (на який рівень засвоїв школяр навчальну програму з математики);
- навички письма (дотримання графічних навичок, параметрів, культури письма
та
оформлення письмових робіт тощо) (на який рівень списує, пише під диктовку);
оформлення письмових робіт тощо) (на який рівень списує, пише під диктовку);
- загальна обізнаність та набуття певних навиків, умінь з предметів
художньо-естетичне
циклу;
циклу;
- загальний висновок про засвоєння чи незасвоєння
навчального матеріалу за перший клас (завдання на літо чи навчання в наступному класі за індивідуальною
програмою).
2.ПСИХОЛОГІЧНА
(ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА):
- сприймання
(диференційоване, індивідуальне, планомірне);
- уява (розвинена,
недорозвинена, відсутня);
- спостережливість
(наявна, часткова або відсутня);
- уміння орієнтуватись
у просторі й часі;
- наявність
наочно-образного мислення (розвинене, слаборозвинене, відсутнє, уміння
виділяти суттєве в явищах навколишнього середовища, уміння порівнювати їх, бачити
їхню подібність і відмінність тощо);
виділяти суттєве в явищах навколишнього середовища, уміння порівнювати їх, бачити
їхню подібність і відмінність тощо);
- розвинена або
слаборозвинена, недорозвинена дрібна моторика;
- наявність абстрактно-логічного мислення (здатність розуміти символи,
формулювати
запитання, самостійно розмірковувати, знаходити причини явищ, шукати варіанти
розв'язків, робити висновки тощо).
запитання, самостійно розмірковувати, знаходити причини явищ, шукати варіанти
розв'язків, робити висновки тощо).
З.МОТИВАІИЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ:
- вираженість пізнавальних інтересів;
- засвоєння ролі школяра (бажання ходити до школи), прийняття системи вимог,
які
ставлять школа, вчитель, дотримування правил для учня.
4.ЕМОЦІЙНО-ВОЛЬОВІ ЯКОСТІ:
ставлять школа, вчитель, дотримування правил для учня.
4.ЕМОЦІЙНО-ВОЛЬОВІ ЯКОСТІ:
- уміння (невміння)
керувати своєю поведінкою;
- збереження
працездатності протягом уроку;
- емоційна стійкість (регуляція емоцій);
- довільна регуляція
уваги(уміння сконцентрувати її, стійкість, переключення);
- вміння (невміння) стримувати свої емоції(вислухати зауваження,
співрозмовника,
вчителя, не перебивати під час розмови тощо);
вчителя, не перебивати під час розмови тощо);
-
вміння продовжити дію, докладаючи
до цього вольові зусилля.
5.КОМУНІКАТИВНІСТЬ:
5.КОМУНІКАТИВНІСТЬ:
- бажання (відсутність
бажання) спілкуватися з дорослими та дітьми;
- уміння встановлювати
контакти з учителем, однолітками;
- уміння увійти в
дитячий колектив і знайти своє в ньому місце;
- збереження відчуття дистанції;
- уміння виконувати
роботу разом з однокласниками;
- уміння підтримувати
рівноправні стосунки з однолітками (наявність лідерства).
6.ФІЗИЧНИЙ СТАН, ЙОГО ЗДОРОВ׳Я: фізична готовність, уміння
та навики з основ здоров׳я та фізичної культури, осанка, зір, періодичність захворювання тощо.
Психолого-педагогічна характеристика особистості школяра
4 класу (за бажанням)
4 класу (за бажанням)
1. Загальні відомості про школяра:
а) прізвище, ім’я, вік;
б) склад сім’ї .
2.Ставлення
учня до навчання, навчальних предметів, його інтерес, здібності, риси характеру
(теперамент) і інші особливості, які проявляються у навчальній роботі.
– Успішність за останні два роки
з різних загальноосвітніх з основних предметів (українська мова, читання,
математика).
– Погляди на значення навчальної діяльності (вважає її обов'язковою, державно важливою справою: вчиться добросовісно, акуратно виконує уроки ,вчиться із захопленням ,вчиться тому що заставляють, і т.д.). – Загальний інтелектуальний розвиток і інтереси (описати загальний кругозір і інші ознаки розумового розвитку: перерахувати всі інтереси, хоббі; вказати чи любить читати, що читає.
– Здібності до навчальної роботи (швидкість і точність сприймання матеріалу, кмітливість, самостійність суджень і висновків, швидкість і міцність запам'ятовування, стійкість уваги, образність, виразність, грамотність усної і письмової мови і т.п.).
– Погляди на значення навчальної діяльності (вважає її обов'язковою, державно важливою справою: вчиться добросовісно, акуратно виконує уроки ,вчиться із захопленням ,вчиться тому що заставляють, і т.д.). – Загальний інтелектуальний розвиток і інтереси (описати загальний кругозір і інші ознаки розумового розвитку: перерахувати всі інтереси, хоббі; вказати чи любить читати, що читає.
– Здібності до навчальної роботи (швидкість і точність сприймання матеріалу, кмітливість, самостійність суджень і висновків, швидкість і міцність запам'ятовування, стійкість уваги, образність, виразність, грамотність усної і письмової мови і т.п.).
3. Спеціальні здібності (до музики, малювання, співів, поезії, до певного
виду праці, до спорту вказати вид спорту).
– Стараність в навчальній роботі (чи є звичка до тривалої навчальної роботи, пунктуальність у виконанні уроків, акуратність у веденні зошитів і т.д.).
– Організованість в навчальній діяльності (чи є звичка щоденно готувати уроки, планувати час, виконувати все в призначений строк і т.п.).
– Дисциплінованість на уроках.
– Інтерес до знань (намагається знати більше ніж передбечено підручниками, вчиться з інтересом, без інтересу, нехотячи і т.д. відмітити з яких предметів особливо).
– Навчальні уміння (працювати з підручноком, складати план, конспект, раціонально організовувати заучування, знаходити додаткову література і т.д.).
– Задоволеність у навчанні.
– Відгуки вчителів про ставлення учня до навчальної роботи з фізичної культури, іноземної мови, музики (якщо викладають спеціалісти) .
– Стараність в навчальній роботі (чи є звичка до тривалої навчальної роботи, пунктуальність у виконанні уроків, акуратність у веденні зошитів і т.д.).
– Організованість в навчальній діяльності (чи є звичка щоденно готувати уроки, планувати час, виконувати все в призначений строк і т.п.).
– Дисциплінованість на уроках.
– Інтерес до знань (намагається знати більше ніж передбечено підручниками, вчиться з інтересом, без інтересу, нехотячи і т.д. відмітити з яких предметів особливо).
– Навчальні уміння (працювати з підручноком, складати план, конспект, раціонально організовувати заучування, знаходити додаткову література і т.д.).
– Задоволеність у навчанні.
– Відгуки вчителів про ставлення учня до навчальної роботи з фізичної культури, іноземної мови, музики (якщо викладають спеціалісти) .
4. Фізичний
стан школяра, його здоров׳я.
Ставлення до уроків фізичної культури; інтереси, здібності, риси характеру і
інші особливості особистості, які проявляються на цих заняттях, результати тесту (біг, стрибки, підтягування,
човниковий біг, витривалість, гнучкість).
5. Психологічна характеристика: темперамент школяра, переважає сприймання (наочне,
словесне, диференційоване, індивідуальне тощо); уява (розвинена, недорозвинена,
відсутня); спостережливість (наявна, часткова, відсутня); уміння орієнтуватись
у просторі; мислення (наочно-образне, абстрактно-логічне).
6. Емоційно
- вольові якості: працелюбність, організованість, старанність і
дисциплінованість в процесі занять; уміння керувати своєю поведінкою; вміння
або (невміння) стримувати свої емоції; реакція на зауваження вчителя,
вислуховує чи перебиває співрозмовника, уміння проявляти в навчальних справах
цілеспрямованість, наполеглевість, витримку, ініціативність, самовладання і ін.
7. Гігієнічні уміння: охайність, зачіска (стрижка), слідкує за своєю
зовнішністю, миє руки.
8. Комунікативність: спілкування з дорослими, контакт з однолітками,
вчителями, меншими і старшими за віком, стосунки з однолітками (лідер чи
виконавець), навики роботи в групі, відповідальність за виконувану роботу.
Немає коментарів:
Дописати коментар